wtorek, 9 września 2014

Kreator wizytówek kreatorem marketingu


kreator wizytówek

Kreator wizytówek – cóż to takiego i dlaczego znajduje zastosowanie w szeroko rozumianym marketingu? Otóż jest to usługa, skądinąd coraz powszechniejsza, która pozwala na samodzielne wykonanie wizytówki. Dzięki niej wystarczy rozsiąść się wygodnie przed komputerem, stworzyć projekt w oparciu o wszystkie ważne parametry, w tym przede wszystkim parametry kolorystyczne naszego loga, a następnie przesłać go do drukarni cyfrowej.


Typowy kreator wizytówek – jak każda inna aplikacja komputerowa – wymaga pewnych umiejętności. W tym przypadku są one jednak opisane już w samym panelu. Mówimy tu rzecz jasna o profesjonalnych stronach, gdzie takie kreatory to charakteryzują się autentycznym profesjonalizmem. Postępując jednak w zgodzie z administratorami takiego kreatora, szybko i skutecznie osiągniemy oczekiwane rezultaty. Zazwyczaj proces projektowania polega na przeciąganiu gotowych elementów oraz elementów zaimportowanych. Chodzi tu o teksty, figury czy zdjęcia.

Kreator wizytówek, a gotowe szablony

Jeśli chodzi o gotowe szablony, przeciętny kreator wizytówek posiada takowych kilkaset. Kilkaset, a nawet kilka tysięcy propozycji do wybrania. Całe tła, podstawowe motywy czy totalne gotowce. Wszystko zależnie od naszych osobistych preferencji. Świadomość tego daje zupełnie nowe spojrzenie na własną wizytówkę, która jest przecież trzonem marketingu. Ba, wizytówka to często jedyna szansa na zainteresowanie naszymi usługami potencjalnych Klientów. Wezmą oni ją do rąk, spojrzą i stwierdzą, czy to coś atrakcyjnego, czy wręcz przeciwnie – absolutnie nie!? I co wtedy, gdy posiadamy wizytówkowy twór, ale wykonany bez żadnego gustu?