czwartek, 16 października 2014

Drukowanie na koszulkach


drukowanie na koszulkach

Koszulka z logo firmy to chodząca reklama. Jest to jeden z najstarszych gadżetów marketingowych i ciągle jeden z najpopularniejszych. Obecnie aby skutecznie się reklamować, trzeba się wyróżniać. Jakie s na to sposoby?


Koszulka z nadrukiem powinna być ładna, ciekawa lub dobrej jakości – a najlepiej jeśli będzie posiadała wszystkie te cechy. Wtedy obdarowana nią osoba będzie ją nosić i nasza reklama nie wyląduje na dnie szuflady razem z innymi bawełnianymi reklamówkami.

Ważny jest projekt i wykonanie. Często drukowanie na koszulkach jest realizowane kompleksowo przez agencje reklamowe czy firmy graficzne, które oferują wykonanie projektu i jego realizację, my zaś otrzymujemy gotowy produkt. Jest to wygodne rozwiązanie, natomiast nie zawsze opłacalne. Warto skalkulować koszta i upewnić się, że gdy sami zaniesiemy projekt do drukarni, nie wyjdzie to taniej. Kiedy samodzielnie wybierzemy miejsce,w którym zostanie wykonany nadruk, będziemy mogli lepiej ocenić jakość oferowanych usług oraz jej stosunek do ceny.

Dobrze jeśli koszulka będzie miała ciekawszy nadruk, a nie tylko logo. Drukowanie na koszulkach w nowoczesnych technikach daje spore możliwości, które watro wykorzystać. Nie musisz ograniczać się do podstawowych barw. Możesz zdecydować się na nadruk w neonowych kolorach, o fakturze zamszu lub metaliczny.

Możesz też wykorzystać siłę słowa i pokusić się o przykuwające uwagę hasła, albo postawić na grafikę. Określ odbiorcę, do którego kierowana jest reklama oraz ustal efekt, który chcesz osiągnąć. Czym ma zwracać uwagę Twoja koszulka? Ma być zabawna, elegancka, a może oryginalna? Czym mogą być zainteresowani Twoi klienci?

Drukowanie na koszulkach może być bardzo skuteczną formą reklamy. Im lepiej wykorzystamy wszystkie możliwości, które daje nam grafika komputerowa i poligrafia, tym lepszy efekt osiągniemy. Warto więc użyć wyobraźni i stworzyć reklamę, która będzie przyciągać spojrzenia.