Koszulka z logo firmy to
chodząca reklama. Jest to jeden z najstarszych gadżetów
marketingowych i ciągle jeden z najpopularniejszych. Obecnie aby
skutecznie się reklamować, trzeba się wyróżniać. Jakie s na to
sposoby?
Koszulka z nadrukiem
powinna być ładna, ciekawa lub dobrej jakości – a najlepiej
jeśli będzie posiadała wszystkie te cechy. Wtedy obdarowana nią
osoba będzie ją nosić i nasza reklama nie wyląduje na dnie
szuflady razem z innymi bawełnianymi reklamówkami.
Ważny jest projekt i
wykonanie. Często drukowanie na koszulkach
jest realizowane kompleksowo przez agencje reklamowe czy firmy
graficzne, które oferują wykonanie projektu i jego realizację, my
zaś otrzymujemy gotowy produkt. Jest to wygodne rozwiązanie,
natomiast nie zawsze opłacalne. Warto skalkulować koszta i upewnić
się, że gdy sami zaniesiemy projekt do drukarni, nie wyjdzie to
taniej. Kiedy samodzielnie wybierzemy miejsce,w którym zostanie
wykonany nadruk, będziemy mogli lepiej ocenić jakość oferowanych
usług oraz jej stosunek do ceny.
Dobrze
jeśli koszulka będzie miała ciekawszy nadruk, a nie tylko logo.
Drukowanie na koszulkach
w nowoczesnych technikach daje spore możliwości, które watro
wykorzystać. Nie musisz ograniczać się do podstawowych barw.
Możesz zdecydować się na nadruk w neonowych kolorach, o fakturze
zamszu lub metaliczny.
Możesz
też wykorzystać siłę słowa i pokusić się o przykuwające uwagę
hasła, albo postawić na grafikę. Określ odbiorcę, do którego
kierowana jest reklama oraz ustal efekt, który chcesz osiągnąć.
Czym ma zwracać uwagę Twoja koszulka? Ma być zabawna, elegancka, a
może oryginalna? Czym mogą być zainteresowani Twoi klienci?
Drukowanie na
koszulkach może być bardzo
skuteczną formą reklamy. Im lepiej wykorzystamy wszystkie
możliwości, które daje nam grafika komputerowa i poligrafia, tym
lepszy efekt osiągniemy. Warto więc użyć wyobraźni i stworzyć
reklamę, która będzie przyciągać spojrzenia.