Nie daj zwieść się obietnicom
przenoszenia gór za kilkadziesiąt złotych... Profesjonalne
projektowanie stron www, a w szczególności dedykowanych
serwisów e-commerce czy sklepowych kosztuje sto razy więcej... Ale
to właśnie dzięki temu, że decydujemy się na skorzystanie z
usług specjalistycznej agencji, zyskujemy pewność, że z naszą
witrynę wszystko (i to pod każdym względem) będzie w jak
najlepszy porządku. Dlatego jeśli chcesz, aby twój serwis
prezentował się naprawdę wybornie, już teraz zaciśnij pasa i
przeznacz na e-marketing odpowiednie sumy.
Napisałem „e-marketing” nie przez
pomyłkę, bowiem właśnie do tej grupy zagadnień biznesowych
zaliczam projektowanie stron www. Uważam wszak, że głównym
celem witryny internetowej firmy jest właśnie pokazanie organizacji
we właściwym świetle – to znaczy świetle, który nakłoni
odbiorcę zaprezentowanej treści do kupienia produktów marki lub
zdecydowanie się na jej usługi. Tak więc aspekt marketingu jest w
tym momencie może nie pierwszoplanowy, ale czai się zawsze gdzieś
w podtekście...
Prócz tego, efekt prac, jakim jest
projektowanie stron www, czyli dobrze wyglądająca,
skonstruowana bez zarzutu witryna internetowa, ma wiele więcej
plusów. Dzięki niej właśnie (a najlepiej przy dodatkowym wsparciu
portali społecznościowych) wzorowo przebiega komunikacja na linii
marka-kosnument, dzięki której każdy, kto wstępnie zastanawia się
nad skorzystaniem z tego, co dana organizacja oferuje, nie będzie
miał dylematu, czy naprawdę warto ten krok poczynić.
Projektowanie stron www oferuje
bardzo wiele w wielu płaszczyznach egzystencji firmy w świadomości
klienta, daje szansę na zintegrowanie tych dwu światów –
konsumenckiego oraz biznesowego; jest przyczynkiem do dalszych
działań stricte marketingowych, takich jak choćby działania SEO
albo SEM, stanowiąc także elementarny krok w kreowaniu wizerunku
firmy online. Dlatego też wydaje mi się, ze to właśnie temu
procesowi można nadać priorytet przy wszelkich podejmowanych przy
promowaniu się online procedurach.
Projektowanie stron www daje
sposobność po temu, aby stworzyć coś, co w aktualnym świecie
można nazwać elegancką wizytówką, która świadczy o poziomie
instytucji oraz zachęca do szerszego z nią kontaktu.